8. ledna 2012

Mám rád technologie, které člověku usnadňují život. Možná proto jsem již před dávným časem utekl k Apple a daleko později si zamiloval jejich systém OS X. Kdo nezkusil nepochopí, kdo pochopí už nechce jinak ;). V jednoduchosti je síla, o tom snad polemizovat s nikým nemusím. A jednou takovou "jednoduchou" vychytávkou je bezesporu software RapidWeaver, díky kterému uživatel s minimální znalostí tvorby html stránek dokáže vytvořit web, který splňuje všechny nejmodernější standardy jako jsou například HTML5. Na první pohled se může zdát, že software má plno omezení a že je dost uzavřený. Ovšem díky různým doplňkům třetích stran se jedná o poměrně sofistikovaný nástroj na tvorbu webu. Nedej bože pokud uživatel vládne html, css a podobnou pro mě naprosto nepochopitelnou dovedností, tak pak si myslím, že RapidWeaver od firmy Realmac Software je velmi užitečným základním kamenem, který ušetří spousty práce. Více se o tomto programu v češtině si můžete přečíst zde: http://rapidweaver.cz/.

Jako hlavní výhodu tohoto řešení vidím, intuitivnost, flexibilitu a v neposlední míře cenu. Za desetinu ceny, si člověk sám dokáže postavit web. A tento web, může směle konkurovat konkurenci. Samozřejmě, v mém podání stále narážím na jisté "kosmetické nedostatky", které nedokážu vyřešit a limitují mě. Ale jsem přesvědčen o tom, že pokud bych ovládl programovací jazyk, tak by nebyl problém tyto věci odchytit a web doladit do naprosté dokonalosti.

Na posledním počinu, jsem se opět plno věcí naučil a vyzkoušel nové postupy, které doufám budu moci zúročit v nějakém dalším projektu.

Zde pro zvědavce odkaz: www.bonnerova-hermannova.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat